52 506 54 32
Pomoc zdalna
Korzystając ze AnyDesk, nasi pracownicy są w stanie zdalnie rozwiązać praktycznie wszystkie Państwa problemy związane z oprogramowaniem i systemem operacyjnym. Dzięki temu można zobaczyć jak wygląda zgłaszana przez Państwa sytuacja, bezpośrednio na Państwa komputerze.
jak to działa?
Pomoc zdalna nawiązywana jest na życzenie klienta przy pomocy programu AnyDesk i polega na udostępnieniu podglądu ekranu Państwa komputera jednemu z naszych pracowników. Co ważne, opisane czynności mogą być wykonywane wyłącznie za Państwa wiedzą i zgodą, a działania serwisanta są widoczne na Państwa monitorze.
Jak skorzystać z pomocy zdalnej?
- Pobrać probram AnyDesk.
- Uruchom program AnyDesk.
- Po uruchomieniu programu wyświetli się okno z Twoim Adres AnyDesk
- Następnie podaj konsultantowi swoj Adres AnyDesk, który za jego pomocą połączy się zdalnie z Państwa komputerem
- Potwierdzić swoją zgodę naciskając przycisk Zezwól