52 506 54 32
Często Zadawane Pytania
Tak - jeśli sprzedawca oferuje sprzęt dobrej jakości i jest pewny towaru, którym handluje, udziela na niego gwarancji. W naszym serwisie klienci otrzymują do roku gwarancji na komputer poleasingowy.
Tak, szkolimy, pomagamy w używaniu różnych programów. Szkolenia mogą być realizowane zdalnie.
Tak, obsługujemy klientów prywatnych.
Tak, jesteśmy dostępni u Państwa w firmie.
Tak, piszemy programy.
Jeśli chcesz zdalnie zarządzać ustawieniami Kaspersky Internet Security poprzez aplikację AnyDesk, zaleca się, aby dodać AnyDesk do listy zaufanych aplikacji w oprogramowaniu antywirusowym.
W tym celu należy wykonać następujące czynności:
-
Otwórz główne okno aplikacji.
-
W lewym dolnym rogu okna kliknij odnośnik Ustawienia.
-
W lewej części okna Ustawienia wybierz Dodatkowe.
-
W sekcji Dodatkowe kliknij przycisk Zagrożenia i wykluczenia.
-
W oknie Zagrożenia i wykluczenia przejdź na zakładkę Określ zaufane aplikacje.
-
Kliknij na przycisk Dodaj.
-
W polu wyszukiwania wpisz Anydesk a następnie zaznacz i kliknij na przycisk Dalej
-
W otwartym oknie zaznacz:
a. Nie skanuj plików przed ich otwarciem
b. Nie monitoruj aktywności aplikacji
c. Nie dziedzicz ograniczeń z nadrzędnego procesu (aplikacji)
d. Nie monitoruj aktywności aplikacji potomnej
e. Zezwól na interakcję z interfejsem Kaspersky Internet Security
i kliknij Dodaj.
Domyślnie wszystkie komputery naszych klientów posiadają zainstalowane oprogramowanie do obsługi zdalnej (AnyDesk). Po nawiązaniu kontaktu klient musi potwierdzić zgodę na wpuszczenie technika do komputera