Często Zadawane Pytania

Czy warto kupić komputer poleasingowy?

Tak - jeśli sprzedawca oferuje sprzęt dobrej jakości i jest pewny towaru, którym handluje, udziela na niego gwarancji. W naszym serwisie klienci otrzymują do roku gwarancji na komputer poleasingowy.

Czy szkolimy naszych Klientów?

Tak, szkolimy, pomagamy w używaniu różnych programów. Szkolenia mogą być realizowane zdalnie.

Czy obsługujemy klientów prywatnych?

Tak, obsługujemy klientów prywatnych.

Czy dojeżdżamy do klienta?

Tak, jesteśmy dostępni u Państwa w firmie.

Czy piszemy oprogramowanie na zamówienie?

Tak, piszemy programy.

Jak zezwolić aplikacji AnyDesk na zdalną modyfikacje ustawień Kaspersky Anti-Virus?

Jeśli chcesz zdalnie zarządzać ustawieniami Kaspersky Internet Security poprzez aplikację AnyDesk, zaleca się, aby dodać AnyDesk do listy zaufanych aplikacji w oprogramowaniu antywirusowym.
W tym celu należy wykonać następujące czynności:

  1. Otwórz główne okno aplikacji.

  2. W lewym dolnym rogu okna kliknij odnośnik Ustawienia.

  3. W lewej części okna Ustawienia wybierz Dodatkowe.

  4. W sekcji Dodatkowe kliknij przycisk Zagrożenia i wykluczenia.

  5. W oknie Zagrożenia i wykluczenia przejdź na zakładkę Określ zaufane aplikacje.

  6. Kliknij na przycisk Dodaj.

  7. W polu wyszukiwania wpisz Anydesk a następnie zaznacz i kliknij na przycisk Dalej

  8. W otwartym oknie zaznacz:
    a. Nie skanuj plików przed ich otwarciem
    b. Nie monitoruj aktywności aplikacji
    c. Nie dziedzicz ograniczeń z nadrzędnego procesu (aplikacji)
    d. Nie monitoruj aktywności aplikacji potomnej
    e. Zezwól na interakcję z interfejsem Kaspersky Internet Security
    i kliknij Dodaj.

Reguła wykluczenia dla aplikacji AnyDesk został utworzony.
W jaki sposób podłączamy się do komputera klienta?

Domyślnie wszystkie komputery naszych klientów posiadają zainstalowane oprogramowanie do obsługi zdalnej (AnyDesk). Po nawiązaniu kontaktu klient musi potwierdzić zgodę na wpuszczenie technika do komputera